Customer Reviews
Cart: 0 Item(s): $0.00

+Happens At Grandma's Stays

+Happens At Grandma's Stays

Man. #:
5121-6
Type:
Screen Printed Transfers
Sizing Info:
6" x 8"
Application:
Lights/Darks
Ink Type:
Hot Peel
Item #:
A1041G
Review to get 200 PW Reward Points (Up to 600 Points)

Availability: Backordered

1 2-5 6-11 12+
$1.99 $1.69 $1.24 $0.69

or Clear Form
  • Details
  • Instructions
  • Reviews
  • Product Details

  • Hot Peel Application Instructions

    1. Set temperature at 390-400 degrees Fahrenheit.
    2. Set pressure at medium.
    3. Print 10-12 seconds.
    4. Peel immediately while hot, in one continuous, smooth, rapid motion.
    Click Here For Video Instructions
  • Customer Reviews

    Rate or review to get 200 PW Reward Points(What is this?)
    Wah, udah direply. T Review by Lovely
    Quality
    Value
    Price
    Wah, udah direply. Tks mas Saya belum bikin blog pbadiri mas, pengene bikin kek punya mas Supri ini. Yg anne ahira itu buat belajar wp mas,aku emang belajar dari dia.Tadi aku baru baca postingan yg setelah ini, ternyata berhasil ya? Saya bener2 lega nih mas. Untuk pertama kalinya dapet duit dari internet.Tadi pagi pas tanya ke CS, pake lama mas,hahaha. Keknya dia tanya dulu ke temennya atau atasannya,hehehe :pMungkin CS nya perlu dikasih tutorial dulu nih sama Mas Supri November 17, 2007 at 1:48 pm (Posted on 4/20/14)